logo OKElogo BIP
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
w Gdańsku
strona archiwalna - ostatnia aktualizacja 23 listopada 2023 r.
A- A A+

Komunikaty

Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi polegającej na drukowaniu do kwietnia 2013 roku materiałów na potrzeby OKE w Gdańsku wraz z dostawą

Kategoria: zamówienia publiczne
19.03.2012 r. - 12:55

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku
80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
oznaczenie sprawy OKE/3/2012
UZP nr 84318-2012

zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 tys. EURO.

Przedmiot zamówienia obejmuje drukowania do kwietnia 2013 roku materiałów na potrzeby OKE wraz z dostawą, tzn.: odbiór materiałów do druku z OKE, przygotowanie do druku, przetworzenie materiałów przygotowanych w programie MS Office (Word i Excel) do formatu PDF, sprawdzenie wydruku z dostarczonym wzorcem, druk, dostawę wydrukowanych materiałów na III piętro do siedziby OKE.

Drukowanie materiałów związanych z realizacją projektów w ramach Działania 3.2 Priorytet III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanych ze środków EFS.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - SIWZ

Załącznik nr 1 - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu art. 22 ust.1

Załącznik nr 2 - oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek art. 24 ust.1

Załącznik nr 3 - projekt umowy

Załącznik nr 4 - formularz ofertowy

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zamawiającego przy ul. Na Stoku 49, II piętro, w terminie najpóźniej do dnia 27 marca 2012 roku, do godz. 10:30.

Zatwierdził:
15.03.2012r.
Dyrektor OKE w Gdańsku
Irena Łaguna

W dniu 22 marca 2012 roku do OKE w Gdańsku zgłoszono zapytania:

zapytania dotyczące przetargu

W odpowiedzi na zapytania dotyczące przetargu nieograniczonego OKE/3/2012 Zamawiający informuje:

Ad.1)  Zamawiający wymaga od Wykonawcy przetwarzania materiałów przygotowanych w programie MS Office (Word i Excel) do formatu PDF, sprawdzenie wydruku z dostarczonym wzorcem, gdyż takie ma potrzeby. Należy to wycenić w przygotowanej ofercie.

Ad.2) Zamawiający materiały nie przesyła mailem ze względu na:

  • część drukowanych materiałów jest chroniona przed nieuprawnionym ujawnieniem
  • materiały przygotowane w programach  WORD mogą ulec „rozjechaniu” przy przesyłaniu i nie mając odebranego wydruku Wykonawca nie ma z czym porównać przesłanego wzorca.

Ad.3) Przez osobiste dostarczenie materiałów do siedziby OKE rozumie Zamawiający dostarczenie wydrukowanych materiałów przez Wykonawcę na III piętro.

Ad.4) Zamawiający rozumie  200 różnych kartek A4, 1/1, offset 80g, każda kartka w nakładzie 500 szt. i 200 różnych kartek A4, 1/1, offset 80g, każda kartka w nakładzie 500 szt.

Ad.5) W SIWZ-ie jest opisane:
„UWAGI dotyczące teczek (pkt e, f, ) : w cenie należy uwzględnić wartość wykrojników, projektów oraz dostarczenie złożonych teczek zapakowanych po 50szt. w karton”  - podwyższona sztywność: karton np. ARTICA celulozowy biały/biały

Ad.6) Drukowanie materiałów z dnia na dzień wynika ze specyfiki prac wykonywanych przez Zamawiającego i jest związana z terminami przeprowadzanych egzaminów. Zamawiający tak sprecyzował warunki, gdyż ma takie potrzeby. Budynek, w którym mieści się siedziba Zamawiającego jest obiektem wynajmowanym i nie posiada windy. Takie są warunki pracy Zamawiającego i na to nie ma on wpływu. Nie naruszamy zasad uczciwej konkurencji, gdyż takie warunki pracy zostały stworzone przez ministerstwo, któremu podlegamy. Zapis ten nie może zostać zmieniony.

Ad 7) Zgodnie z opisem w SIWZ-ie drukowanie materiałów związanych z realizacja projektów w ramach Działania 3.2 Priorytet III Programu  Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego musi posiadać znak EFS, który został wkomponowany w opis.

Ad.8)  Wszystkie materiały mają być odbierane osobiście i dostarczane osobiście przez Wykonawcę . Wiąże się to z przekazywaniem materiałów chronionych przed nieuprawnionym ujawnieniem. Żadna firma spedycyjna nie dostarczy materiałów na III piętro.

Ad.9) Zgodnie z życzeniem składającego zapytania do SIWZ Zamawiający wykreśla słowo dyskietki z punktu 4b SIWZ

Ad.10) Zamawiający żąda oświadczenia zgodnie z ust.V  pkt 1.9

Ad.11) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia umowy po dopełnieniu wszystkich formalności związanych z przeprowadzanym przetargiem nieograniczonym.


Poprzednia strona: 2003-2004
Następna strona: Projekty współfinansowane z UE