Komunikaty
Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi polegającej na odbiorze przesyłek chronionych przed nieuprawnionym ujawnieniem ze szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych, zawodowych i techników województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego, przewozie i doręczeniu ich do OKE w Gdańsku.
oznaczenie sprawy OKE/PN/01/2016
UZP 26726 -2016 z dnia 08.02.2016 r.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku
80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości kwoty 135 tys. EURO.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze przesyłek chronionych przed nieuprawnionym ujawnieniem ze szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych, zawodowych i techników województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego, przewozie i doręczeniu ich do OKE w Gdańsku w określonym terminie związanym z przeprowadzanymi egzaminami oraz z bieżącą wysyłką przesyłek z OKE i do OKE w Gdańsku do 28 lutego 2017 r.
Usługa została podzielona na 7 zadań
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia – SIWZ
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - formularz cenowy
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu art. 22 ust.1
Załącznik nr 5 - oświadczenie o grupie kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania I - zestawienie miejscowości – szkoły podstawowe
Załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania II - zestawienie miejscowości - gimnazja
Załącznik nr 8 do SIWZ dla zadania III - zestawienie miejscowości - szkoły ponadgimnazjalne
Załącznik nr 9 do SIWZ dla zadania IV - zestawienie miejscowości szkoły zawodowe
Załącznik nr 10 - wykaz wykonywanych usług
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w kancelarii Zamawiającego przy ul. Na Stoku 49 Gdańsk, w terminie najpóźniej do dnia 18 lutego 2016 r., do godz. 10:00.
Irena Łaguna
Dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej
w Gdańsku
Gdańsk, 08.02.2016 r.
W dniu 12.02.2016r. wpłynęły zapytania dotyczące treści SIWZ:
1. W Rozdziale I Opisu przedmiotu zamówienia dla zadań I, II, III oraz V Wykonawca prosi o zmianę godzin odbioru ze szkół z woj. kujawsko – pomorskiego :
a) dla zadania I – II z „od 14.00 do 17.00” na „ od 13.00 do 17.00”
b) dla zadania III i V z „od 13.30 do 18.00” na „ od 13.00 do 18.00”
2. W Rozdziale V pkt. 4 oraz w Rozdziale VI pkt. 1.7 Zamawiający wskazał aby Wykonawca złożył oświadczenie o procencie zatrudnionych na umowę o pracę w stosunku do ogółu zatrudnionych. Wykonawca prosi o przygotowanie wzoru oświadczenia przez Zamawiającego.
3. W Rozdziale VI pkt. 1.6 Zamawiający wskazał aby Wykonawca złożył oświadczenie o warunkach technicznych. Wykonawca prosi o przygotowanie wzoru oświadczenia przez Zamawiającego.
4. Wykonawca prosi o przekazanie wersji edytowalnej załącznika nr 1 (formularza ofertowego) i załącznika nr 2 (formularza cenowego).
5. Na stronie 4 formularza cenowego w tabeli łącznej Zamawiający poprzez wyrażenie „zadanie VIII” miał na myśli „drukowanie etykiet”.
Odpowiedzi dotyczące powyższych pytań:
Ad 1. Po przeanalizowaniu czasu trwania egzaminów określonych przez CKE Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku nie widzi możliwości zmiany godzin odbioru przesyłek ze szkół ze względu na wydłużony czas trwania egzaminów dla uczniów z dostosowaniami.
Ad 3. Załącznik nr 11 - Oświadczenie o warunkach technicznych
Ad 4. Wersja edytowalna załącznika nr 1 i
załącznika nr 2
Ad 5. Zamawiający poprzez wyrażenie „zadanie VIII” w tabeli formularza cenowego miał na myśli „drukowanie etykiet”.
Poprzednia strona: 2003-2004
Następna strona: Projekty współfinansowane z UE