Próbny egzamin maturalny
Język polski - poziom podstawowy (02.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język polski - poziom rozszerzony (02.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Fizyka - poziom rozszerzony (02.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Matematyka - poziom podstawowy (03.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Matematyka - poziom rozszerzony (03.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Filozofia - poziom rozszerzony (03.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język łaciński - poziom rozszerzony (03.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Historia sztuki - poziom rozszerzony (03.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Historia muzyki - poziom rozszerzony (03.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
- Arkusz egzaminacyjny
- Przykłady nutowe
- Przykład dźwiękowy - zadanie 3 / ścieżka 1
- Przykład dźwiękowy - zadanie 4, przykład 1 / ścieżka 2
- Przykład dźwiękowy - zadanie 4, przykład 2 / ścieżka 3
- Przykład dźwiękowy - zadanie 5 / ścieżka 4
- Przykład dźwiękowy - zadanie 8 / ścieżka 5
- Przykład dźwiękowy - zadanie 14 / ścieżka 6
- Przykład dźwiękowy - zadanie 16, przykład 1 / ścieżka 7
- Przykład dźwiękowy - zadanie 16, przykład 2 / ścieżka 8
- Przykład dźwiękowy - zadanie 16, przykład 3 / ścieżka 9
- Przykład dźwiękowy - zadanie 17 / ścieżka 10
- Zasady oceniania rozwiązań zadań
Język angielski - poziom podstawowy (06.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Język francuski - poziom podstawowy (06.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język hiszpański - poziom podstawowy (06.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język niemiecki - poziom podstawowy (06.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Język rosyjski - poziom podstawowy (06.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Język włoski - poziom podstawowy (06.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język angielski - poziom rozszerzony (06.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Język francuski - poziom rozszerzony (06.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język hiszpański - poziom rozszerzony (06.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język niemiecki - poziom rozszerzony (06.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język rosyjski - poziom rozszerzony (06.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język włoski - poziom rozszerzony (06.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Biologia - poziom rozszerzony (07.04.2020, godz: 09:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Wiedza o społeczeństwie - poziom rozszerzony (07.04.2020, godz: 09:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Geografia - poziom rozszerzony (07.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Informatyka - poziom rozszerzony (07.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Chemia - poziom rozszerzony (08.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Język białoruski - poziom podstawowy (08.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język litewski - poziom podstawowy (08.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język ukraiński - poziom podstawowy (08.04.2020, godz: 9:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Historia - poziom rozszerzony (08.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Arkusze dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (A2)
Arkusze dla osób słabowidzących (A4)
Arkusze dla uczniów niesłyszących (A7)
Język białoruski - poziom rozszerzony (08.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język kaszubski - poziom rozszerzony (08.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język litewski - poziom rozszerzony (08.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Język ukraiński - poziom rozszerzony (08.04.2020, godz: 14:00)
Arkusze dla osób bez dysfunkcji oraz uczniów z dysleksją rozwojową (A1)
Poprzednia strona: Arkusze egzaminacyjne
Następna strona: Test diagnostyczny 2021