logo OKElogo BIP
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
w Gdańsku
strona archiwalna - ostatnia aktualizacja 23 listopada 2023 r.
A- A A+

Komunikaty

Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi polegającej na odbiorze przesyłek chronionych przed nieuprawnionym ujawnieniem ze szkół w województwie pomorskim i kujawsko-pomorskim, przewozie i doręczeniu ich do OKE w Gdańsku w określonym terminie

Kategoria: zamówienia publiczne
14.02.2014 r. - 14:02

oznaczenie sprawy OKE/PN/02/2014
UZP nr 52380-2014 z dnia 14.02.2014r.

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku
80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49

zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty wyrażonej w złotych równowartości kwoty 134 tys. EURO.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kurierskiej polegającej na odbiorze przesyłek chronionych przed nieuprawnionym ujawnieniem ze szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych, zawodowych i techników  województw pomorskiego  i kujawsko-pomorskiego, przewozie i doręczeniu ich do OKE w Gdańsku w określonym terminie związanym z przeprowadzanymi egzaminami oraz z bieżącą  wysyłką przesyłek z i do Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej  w Gdańsku  do 28 lutego 2015 r. 
Usługa została podzielona na 7 zadań.

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - SIWZ

 Załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania I - sprawdzian

 Załącznik nr 2 do SIWZ dla zadania II - egzamin gimnazjalny

 Załącznik nr 3 do SIWZ dla zadania III - egzamin maturalny

 Załącznik nr 4 do SIWZ dla zadania IV - egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe

 Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu art. 22 ust. 1

 Załącznik nr 6 - oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek art. 24 ust. 1

 Załącznik nr 7 - formularz ofertowy

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w kancelarii Zamawiającego w Gdańsku, przy ul. Na Stoku 49 w terminie najpóźniej do dnia 24 lutego 2014 roku, do godz. 09:30

W dniu 19.02.2014r. wpłynęły 2 zapytania do Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku dotyczące postępowania  OKE/PN/02/2014 UZP 52380 - 2014 z dnia 14.02.2014 r.

Firma zgłosiła zapytania:

1. Odnosząc się do pkt. XIII SIWZ ust 6 – prosimy o wskazanie przybliżonych gabarytów dla przesyłek wymienionych w  zadania 7
2. Odnosząc się  do pkt. XVI SIWZ – czy Zamawiający wyraża zgodę, aby odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy było realizowane na zasadach określonych w ustawach Prawo pocztowe oraz Kodeks postępowania cywilnego?
3. W odniesieniu do pkt. XVII SIWZ ust 5 – wykreślenie (...) "zgodnie z cenami określonymi w ofercie  nie zależnie od ilości nadawanych przesyłek"

Odpowiedzi Zamawiającego z dnia 19.02.2014 r.

Ad1). Zamawiający zakłada następujące gabaryty: do 2kg – koperty bezpieczne o wymiarach 275 x 375 mm oraz koperty bezpieczne 330 x 510 mm, od 2-5 kg kartony 327 x 100x 233 mm, powyżej 5kg kartony 490 x 290 x 360 mm.

Ad2). Zamawiający wyraża zgodę, aby odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy była realizowana na zasadach określonych w ustawach: Prawo pocztowe oraz Kodeks postępowania cywilnego.

Ad3). Zamawiający prosi w ofercie o skalkulowanie tak ceny dla zadania VII, żeby była niezależna od nadania ilości przesyłek w miesiącu przy założeniach określonych w SIWZ.

Firma zgłosiła zapytania:

1. Odnosząc się do pkt I SIWZ  ust. 1 lit. a) Zadanie I - Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę godzin odbioru przesyłek w dniu 1 kwietnia 2014 r . na:
- w godzinach 12:00-17:00 ze szkół podstawowych na terenie miasta Torunia  i Włocławka,
- w godzinach 12:00-15:00 z pozostałego terenu woj. kujawsko-pomorskiego oraz powiatu człuchowskiego i Chojnickiego?

2. Odnosząc się do pkt I SIWZ  ust. 1 lit. b) Zadanie II - Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę godzin odbioru przesyłek w dniach 23, 24 i 25  kwietnia 2014 r . na:
- w godzinach 14:00-17:00 ze szkół na terenie miasta Torunia i Włocławka,
- w godzinach 14:00-15:00 z pozostałego terenu woj. kujawsko-pomorskiego, oraz powiatu człuchowskiego i Chojnickiego?
 

3. Odnosząc się do pkt I SIWZ  ust. 1 lit. c) Zadanie III - Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę godzin odbioru przesyłek w dniach 5, 6, 7, 12, 16, 22 maja 2014 r . na:
- w godzinach 13:30-17:00 ze szkół na terenie miasta Torunia i Włocławka,
- w godzinach 13:30-15:00 z pozostałego terenu woj. kujawsko-pomorskiego oraz powiatu człuchowskiego i chojnickiego?

4. Odnosząc się do pkt I SIWZ  ust. 1 lit. d) Zadanie IV - Czy Zamawiający  wyraża zgodę  na zmianę godzin odbioru przesyłek w dniu 16 czerwca 2014 r . na:
- w godzinach 14:00-15:00?

5. Odnosząc się do pkt I SIWZ  ust. 1 lit. e) Zadanie V - Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę godzin odbioru przesyłek w dniu 26 sierpnia 2014 r . na: w godzinach 13:30-17:00 ze szkół na terenie miasta Torunia i Włocławka, w godzinach 13:30-15:00 z pozostałego terenu woj. kujawsko-pomorskiego?

Odpowiedź Zamawiającego:

Ad1). Zamawiający wyraża zgodę na zmianę godzin odbioru w tym dniu tj. 1 kwietnia 2014r.

Ad2), Ad3), Ad4), Ad5). Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę godzin odbiorów przesyłek od dyrektorów szkół, gdyż jest to związane z harmonogramem egzaminów gimnazjalnych i maturalnych przeprowadzanych przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną w Gdańsku.

Dyrektor
Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku
Irena Łaguna
Gdańsk, 14.02.2014 r.

Poprzednia strona: 2003-2004
Następna strona: Projekty współfinansowane z UE